Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

28 augusti 2016

bokfynd och afternoon tea i Cheltenham

En fin hög för fem pund:

9 kommentarer:

KajsaLisa sa...

Afternoon tea var länge sen, börjar längta till London nu nu är punds lågt så man kanske skulle köra en på Harrods.

Veiken sa...

Fina loppisfynd! Jag har en engelsk teservis och använder alltid kaffemuggarna till thé! Idiotiskt - jag vet!

Hanneles bokparadis sa...

KajsaLisa, passa på.

Veiken, porslinet användes på kaféet.

znoggge sa...

En testund helt i min smak! Grattis dessutom till bokfynden :D

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, en härlig stund mitt i shopping :)

Violen sa...

Ser avkopplande och skönt ut! Vilket vackert porslin!

Hanneles bokparadis sa...

Violen, riktigt mysigt kafé!

MissMagic sa...

Åh så mysigt! :)

Hanneles bokparadis sa...

Miss Magic, mysigt gammalt hus!